סוף למחלוקת:
הושג הסכם פשרה בין העירייה לקבוצת הנשים בכדורסל

המחלוקת שכללה טענות חמורות של הקבוצה כנגד העירייה עד כדי איום בתביעה ומצד שני פתיחת חקירה חשבונאית של העירייה נגד הקבוצה, באה לסיומה ביוזמתו של גיא קלנר, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט

הסכם פשרה הושג בשבוע האחרון בין העירייה לקבוצת הנשים בכדורסל א.ס. רמת השרון לאחר חודשים של מחלוקות בין הצדדים. לפני כמעט שלושה חודשים פרסמנו ב"שרון און ליין" את טענותיהן של רחל אוסטרוביץ' ואורנה אוסטפלד, מראשי הקבוצה, על כך שהעירייה מפלה את הקבוצה בחלוקת תמיכות לאגודת ספורט עבור שנת התקציב 2020. במקביל, הקבוצה עזרה זעזוע פנימי, כאשר דליה בושינסקי החליטה לוותר על זכויות הניהול למרות שחתמה הסכם עם הקבוצה, מספר שבועות בלבד לאחר שלקחה את הקבוצה לידה ובמקומה הגיע אלי רבי, המאמן הוותיק, שהוא מעתה מחזיק זכויות הניהול של קבוצת הנשים.

למאמר המלא, לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

  • שרון יונתן - 29.07.2020
    עמותת ל.כ.ן (לקידום כדורסל נשים) פנתה השבוע לגזבר העירייה, רו"ח גידי טביב, בטענה כי קיימת אפליה זועקת לשמיים בחלוקת תמיכות לאגודות הספורט עבור שנת התקציב 2020.
  • תביעה ייצוגית - 12.02.2019
    התושבת ליטל ורסנו-ברכה טוענת כי אף שהמועצה גבתה היטל שמירה מהתושבים החל מחודש מאי, כלל לא הופעלו בתקופה זו שירותי שמירה ביישוב.
  • איתן אלחדז - 26.5.2020
    בוקר אחד מתעוררים תושבי מתחם רחוב תמר בנווה מונוסון ומגלים כי תשלומי הארנונה שלהם קפצו בעשרות אחוזים. הם שוכרים שרותי מדידה וליווי משפטי, מגישים ערר,